Montag, 3. Juni 2013

Resultat af mine fælder

De fleste fælder var tom, da jeg kom den næste dag. 
Sesamkiksen var væk...Her tror jeg, at der var forskellige dyr, der har spist det. Fugle og andre smådyr kan godt lide sesam. 
 Og osten var også væk. Den kunne måske have spist en mus eller en rotte. Der skal de ikke spise meget af, pga krydderier. 
 Bacon var stadigvæk der...Måske fordi den var for krydret. Dette har jeg læst om, at dyr, fx mus, ikke spiser krydret ting. Det er heller ikke så godt for dem, fordi der er ikke udlagt til denne form for mad.
 Ærterne var også der endnu. Og her ved jeg virkelig ikke hvorfor. Det er jo grøntsager. Spiser dyr da også gerne...Har i måske en forklaring på det?
 Men æblet var spist. Det har jeg regnet med, fordi jo næsten alle dyr spiser frugt.
 Men kagen har jeg ikke fundet igen...så har jeg bare taget et billede :D Men så ved jeg, at den blev spist. Jeg har læst, at mus gerne spiser noget ost, selvom det ikke findes i naturen. Men die må ikke spise alt for meget af det, på grund af krydderierne.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen